“Rius de llibres” obre un nou espai de distribució al GEiEG de Sant Ponç

(Biblioteques - 2019-04-24)

Des d’avui ja són cinc els punts de la ciutat en què es poden recollir llibres de segona mà de forma gratuïta.
El projecte “Rius de llibres” s’estén per la ciutat amb l’obertura d’un nou espai de distribució de llibres de segona mà al complex esportiu del GEiEG de Sant Ponç. L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, l’ha visitat aquesta tarda juntament amb la regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local, Turisme i Promoció de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes; el president del GEiEG, Francesc  Cayuela, i el director general del GEiEG, Cèsar de Tiburcio.
Des que va arrencar la iniciativa el passat mes d’agost fins ara ja són cinc els punts on la ciutadania pot recollir publicacions. Concretament, se’n poden trobar a l’estació d’autobusos de Girona, al Centre Cultural La Mercè, a les biblioteques del Campus de Montilivi i del Campus del Barri Vell de la Universitat de Girona i, des d’avui, també al GEiEG de Sant Ponç.
L’objectiu del projecte “Rius de llibres”, que impulsen conjuntament l’Ajuntament de Girona i l’entitat Connexió Papyrus, és apropar els llibres i la lectura a llocs d’afluència ciutadana, allargant la vida útil dels llibres gràcies a la seva reutilització i distribució des de diversos espais de la ciutat.