XVIII Concurs de punts de llibre

(Biblioteques - 2019-02-08)

L'Ajuntament de Girona convoca el XVIII Concurs de Punts de llibre amb l'objectiu de promoure la lectura oferint un espai de participació i creació artística als nens i nenes amb edats compreses entre els 6 i els 12 anys de les escoles de Girona. El tema és lliure, però es valorarà especialment que els punts estiguin inspirats en l’arribada de l’home a la lluna, coincidint que enguany farà 50 anys que Neil Armstrong va trepitjar la lluna per primer cop en baixar de la nau Apol·lo XI.
Es valorarà tant l'originalitat del punt com el tractament del tema. Així, els nens i nenes podran expressar la seva creativitat participant en aquesta proposta.
Tots els centres de primària interessats poden consultar les bases aquí.