La Biblioteca Just Casero, l´Institut Narcís Xifra, el Centre cívic i els Serveis Socials d´atenció primària surten al carrer per cridar en contra la violència masclista.

(Biblioteques - 2018-11-27)

L'acte va tenir lloc el dilluns 26 de novembre a migdia, dins dels actes programats per la Comissió de Gènere de Pont Major per aquest 25N.

Una setantena d’estudiants voluntaris i voluntàries, professorat i veïns i veïnes del barri s’han sumat a l’acció La força es crida, coordinada per l’Ombra Maleta Associació. Després de tapar-se les boques amb cintes vermelles per simular el silenci de les víctimes, se les han tret per cridar contra les violències envers les dones. El crit ha durat un minut sencer, que han gravat uns estudiants de l’ERAM amb equip tècnic. Tot seguit, els i les participants han enganxat les cintes vermelles a la pancarta, dissenyada per joves de Pont Major, per fer un collage col·laboratiu. La idea de la Comissió de Gènere és que aquest acte reivindicatiu tingui una continuïtat més enllà del 25N i que es converteixi en una exposició audiovisual que reculli la pancarta, les fotografies preses espontàniament i l’arxiu de so del crit per a qui no hi hagi pogut participar.