Guanyadors del VI Concurs jove de relats de terror de La Marfà

(Biblioteques - 2018-11-15)

El dijous dia 8 de novembre va tenir lloc l’acte de lliurament de premis a la Biblioteca Salvador Allende.
Entre els mesos de setembre i octubre s’han estat rebent els originals per al concurs per a joves que organitza anualment l’Ajuntament de Girona. En aquesta edició s’han presentat 21 relats i el dijous passat dia 8 de novembre es van donar a conèixer les obres guanyadores. La Biblioteca va acollir la sessió “Lectures de por” que posava punt i final a aquesta iniciativa, una cita tradicional del novembre a les biblioteques.
Una cinquantena de persones van assistir a la l’activitat que va dividir-se en dues parts:
La primera va començar amb la proposta “Contes de por” de la companyia La Minúscula i va consistir en una hora de narració oral terroríficament divertida.
Seguidament, el jurat va donar a conèixer el veredicte i les obres guanyadores.  El jurat i l’organització es van mostrar-se satisfets un cop més i van destacar la notable qualitat de tots els relats presentats.
Anna Cots fou la guanyadora de la categoria de 13 a 18 anys i Xènia Sala la de la categoria de 19 a 25 anys. Els seus relats es poden llegir clicant al nom de les guanyadores.
Cadascuna d’elles van endur-se com a premi un val de llibres per valor de 100 euros i un xec-regal a l’Escape Room La Mansió.
L’Ajuntament de Girona, a través de les Biblioteques de Girona, convoca el VI Concurs Jove de Relats de terror de La Marfà. La iniciativa s’adreça a persones d’entre 13 i 15 anys i es divideix en dues categories: la categoria A, per a joves d’entre 13 i 18 anys, i la categoria B, per a joves d’entre 19 i 25 anys.
Aquesta activitat de creació literària té per objectiu promoure la participació i creació literària entre els joves prenent el tema de fons de la por i el terror.