Imatge guanyadora del Concurs d´Instagram

(Biblioteques - 2018-09-26)

Ja tenim imatge guanyadora del V Concurs d'Instagram "Els camins del teu viatge". Es tracta d'una imatge del Plateau de l'Aubrac, que ha presentat Núria Salvia. Enhorabona a la guanyadora que s'emporta un lot de llibres per valor de 50 Euros que podrà anar a triar a la Llibreria Ulyssus.
Al voltant de 2.500 km2, els boscos i les pastures comparteixen l'altiplà d'Aubrac. Després de la transhumància  que marca l'inici de la bella temporada a finals de maig, creuem els ramats de vaques de la magnífica raça d'Aubrac, al voltant de innombrables refugis de pastors anomenats "burons".
Aquí, estaràs aclaparat d'emocions mentre passegeu pels paisatges màgics, on la llum canviant esculpix les corbes i les roques, creant un ambient únic.
A l'hivern, la neu transforma aquesta única estepa en una bonica zona nòrdica on els esquiadors i esquiadors de cross country gaudeixen d'amplis espais oberts.
Gràcies també a totes aquelles persones que heu participat en aquesta proposta dintre del cicle de xerrades de viatges "A la Carretera".