Llibràlegs IV El teatre entre llibres

(Biblioteques - 2018-09-18)

Per cinquè any consecutiu les Biblioteques de Girona acullen un espectacle de Temporada Alta.
Tornen ela Llibràlegs, en una nova edició itinerant per les cinc biblioteques de la ciutat. Es manté l'esperit inicial: proposta de teatre íntim en format alternatiu, on s'enllacen quatre històries breus entre dues actrius que interpreten vuit personatges diferents. La trobada és a la biblioteca, on els llibres i les emocions vinculades a la paraula són els principals protagonistes. Aquesta és una edició cent per cent femenina, amb quatre autores imprescindibles del panorama català: Marta Buchana, Clàudia Cedó, Daniela Feixas i Carla Torres. Dirigida per l'artista pluridisciplinària Leo Castro i interpretada per les acrius Cristina Cervià i Meritxell Yanes.
Consulteu la programació. Podeu adquirir les entrades pel preu de 3€ a cadascuna de les biblioteques o a www.temporada-alta.net.