“Rius de llibres” et regala un llibre i et convida a un cafè

(Biblioteques - 2018-09-07)

El proper 13 de setembre coincidint amb l’inici de curs de l’EMHU es presenta el projecte “Rius de llibres” al Centre Cultural La Mercè.
Des de la inauguració el passat dia 2 d’agost el projecte #RiusdeLlibres ja ha repartit prop de 1.000 llibres gratuïtament a l’Estació d’autobusos.
La Mercè tancada per vacances durant l’agost ha començat a repartir-ne a partir del setembre. Coincidint amb l’inici de curs de l’Escola d’Humanitats, l’entitat Connexió Papyrus ha fet una selecció especial d’autors de teatre i poesia.
Precisament aquests llibres, només el dia 13 a la tarda, a dos quarts de cinc, s’acompanyaran d’un cafè ofert per Cafès Cornellà.
Biblioteques de Girona impulsora del projecte valora molt positivament l’èxit assolit a l’Estació on els usuaris de transport públic (en molts casos estrangers, durant els mesos d’estiu) miren i remenen llibres fins a trobar el més adient com a company de viatge.
En el cas de La Mercè, el moble ubicat a la cafeteria del Centre, inspirava una selecció més tranquil·la i pausada i d’aquí la iniciativa de durant una tarda oferir cafès junt amb els llibres.
Connexió Papyrus és una associació cultural sense ànim de lucre del municipi de Celrà. Té com a objectius: recollir llibres usats per redistribuir-los –allargant la seva vida útil facilitant que puguin trobar nous lectors- i també promoure activitats i projectes culturals i socials.
Durant la tarda es podrà gaudir d’#uncafèamb, parlant d'autors com: Nino Júdice, Pere Quart, Pau Miró, Narcís Comadira, Tomàs Garcés, Pere Gimferrer, David Castillo, Charles  Baudelaire, Joan Maragall, Gustavo Adolfo Bécquer, Àlex Susanna, J.V. Foix, Salvador Oliva, Agustí Bartra, Salvador Espriu, Carles Riba, entre d’altres.