Queden pocs dies per participar en el concurs Els camins del teu viatge.

(Biblioteques - 2018-09-06)

Fins a mitjans de setembre es poden seguir presentant imatges al cinquè concurs de fotografia d'Instagram Els camins del teu viatge. Si heu viatjat, poc o molt, i teniu imatges de camins, carreteres o corriols pels quals hagueu transitat, animeu-vos  a participar al concurs. Per fer-ho, les persones interessades només heu de pujar a Instagram la vostra fotografia. Les imatges han de ser originals i fetes amb dispositiu mòbil (Android/Iphone). La data límit per a participar-hi és el 15 de setembre i la imatge guanyadors serà escollida per un jurat format per persones vinculades a l'Ajuntament de Girona, a les Biblioteques i al món de la fotografia. El premi consistirà en un lot de llibres per valor de 50 € i la fotografia guanyadora servirà d’imatge promocional del cicle de Xerrades “A la carretera” de l’any vinent. Podeu consultar les bases aquí. El jurat emetrà públicament el seu veredicte el dimarts 25 de setembre de 2018 en el Facebook i Twitter de Biblioteques de Girona (@biblioteques_gi) i el premi es podrà recollir a qualsevol de les biblioteques públiques de Girona a partir del 29 de setembre.
La imatge que il·lustra la notícia és d'Erika Mozo i va ser la guanyadora en l'edició de 2017.