Què podem veure a Temporada Alta?

(Biblioteques - 2018-09-03)

Com cada any, la Biblioteca Carles Rahola acull la presentació de la programació de Temporada Alta a càrrec del seu director.

El proper dimecres 5 de setembre, a les 18.30 tindrà lloc una conversa amb Salvador Sunyer, qui millor que el director del festival per fer cinc cèntims del que podrem veure als escenaris de Temporada Alta 2018. Aquesta xerrada és una col·laboració de Biblioteques de Girona amb Temporada Alta, que pretén ser un recorregut pels diferents espectacles del festival de la mà del seu principal programador i director del certamen. En el marc de l’acte es presentarà el recull de material sobre teatre al voltant de la programació del Festival, que podreu trobar a les cinc biblioteques públiques de Girona. Per últim, també es donarà el tret de sortida a una nova edició del club de lectura de teatre “Llegim teatre” en el qual es llegeixen obres programades a Temporada Alta, el teatre Municipal i el TNC.