Segona parada del cicle A la Carretera a la Biblioteca Salvador Allende

(Biblioteques - 2018-05-10)

Avui dijous 10 de maig, el cicle de primavera de xerrades sobre viatges porta a Conxita Tarruell a la Biblioteca Salvador Allende.

Des de la seva primera visita al Senegal el 2002, al qual va viatjar per conèixer les escoles del país, va passar dotze anys realitzant altres viatges solidaris i culturals al Senegal, Gàmbia i el País Bassari, fent més gran i més fonda la seva estimació pel continent africà. En aquesta xerrada, que porta per títol Viatges culturals i solidaris per Senegal i Gàmbia i tindrà lloc a les 20.15h, Tarruell  exposarà les seves experiències personals connectades a la tasca d’ONG del país, que l'han portat a una veritable transformació sensorial i espiritual i una gran riquesa personal. Els viatges solidaris són una oportunitat excel·lent per conèixer, compartir i descobrir altres maneres de viure i d’entendre el món. Més enllà de la visió del viatge com quelcom lúdic i destinat a la pura evasió, amb aquestes rutes solidàries  es pot entrar al cor del país i revelar aspectes de la vida de les persones que, altrament, quedarien ocultes. Viatja tot seguint el batec de la vivència autèntica i la solidaritat. Es visionarà l’audiovisual del Senegal i Gàmbia, comentant l’experiència viscuda amb la companya de viatge Rosa Pi Masvidal.
El cicle A la Carretera, organitzat per la Llibreria Ulyssus i Biblioteques de Girona, permet enriquir el fons de les biblioteques sobre viatges i fer propostes per a noves vivències. Vol exposar el viatge com a experiència vital, com a font de coneixement i de sensacions de la mà de viatgers i escriptors experts. S’acompanya d’altres activitats i un concurs de fotografia mitjançant les xarxes socials.
La presentació de cada xerrada va a càrrec de Josep M. Iglesias.
Totes les xerrades són gratuïtes i obertes a tots els públics.