Arrenca el MOT 2018

(Biblioteques - 2018-03-13)

El 15 de març es dona el tret de sortida a una nova edició del MOT, el Festival de Literatura que cada any se celebra a cavall entre les ciutats de Girona i Olot. Enguany, el periodista i filòsof Josep Ramoneda s'estrena com a comissari del festival. Sota el lema “Literatura encarnada”, el festival reflexiona en aquesta ocasió sobre el compromís de la literatura a partir de l’experiència viscuda. La llista d'autors i autores convidats és molt extensa, però destaquem la participació de Llucia Ramis, Kepa Aulestia, Xevi Sala, Care Santos, Ferran Torrent, Bel Olid, John Carlin, Erri de Luca, Pep Coll o Mar Bosch.
La seu gironina del festival és la Biblioteca Carles Rahola i a les biblioteques de la ciutat trobareu seleccions de fons dedicades al MOT 2018 i als seus autors i autores.
Podeu consultar la programació a la pàgina del festival www.festivalmot.cat