XVII Concurs de Punts de llibre

(Biblioteques - 2018-02-01)

L'Ajuntament de Girona convoca el XVII Concurs de Punts de llibre amb l'objectiu de promoure la lectura oferint un espai de participació i creació artística als nens i nenes amb edats compreses entre els 6 i els 12 anys de les escoles de Girona. El tema és lliure, però es valorarà especialment que els punts estiguin inspirats en gats i especialment en els gats dintre la literatura infantil. L'objectiu és posar en valor la recreació del món animal en els llibres i en especial els gats com éssers que han estat sovint vinculats als llibres i a les biblioteques.
Es valorarà tant l'originalitat del punt com el tractament del tema. Així, els nens i nenes podran expressar la seva creativitat participant en aquesta proposta.
Tots els centres de primària interessats poden consultar les bases aquí.