10 anys de lectura, participació i acció social a l’Esquerra del Ter

(Biblioteques - 2018-01-11)

La Biblioteca Antònia Adroher i el Centre Cívic Ter celebren 10 anys d’activitat al barri de Taialà.

El divendres 26 de gener se celebra el 10è aniversari de la inauguració del Centre Cívic Ter i la Biblioteca Antònia Adroher. Anteriorment, al sector només hi havia un local social i una petita biblioteca annexa a l’escola. Per tant, l’obertura d’aquest equipament va significar un guany molt important per a la població de Taialà. El sentiment d’arrelament dels ciutadans i ciutadanes, uns 5.500 si comptem també el sector de Domeny, ha ajudat a que siguin uns equipaments molt usats i ben valorats durant aquests deu anys.
Per a celebrar aquest aniversari s’han previst una seguit d’activitats que culminaran aquest dia 26 de gener. Pensant amb la diversitat de públics, a les 5 de la tarda hi haurà una xocolatada per a tothom; a dos quarts de 6 es representarà l’espectacle infantil “Capsa de curculles” de la companyia Terranegra i a continuació brindis d’aniversari amb alguna sorpresa per a tots els assistents. La festa es tancarà amb un concert de rumba catalana a càrrec de l’Escola de Música Moderna de Girona.
Des d’avui i fins el mateix dia de l’aniversari tant la biblioteca, com el centre cívic i serveis socials, disposen d’unes banderoles on els ciutadans poden escriure la seva felicitació, desig o esperança per festejar aquesta dècada. Aquestes banderoles formaran part de la decoració festiva i participativa dels espais.

Podeu consultar el programa de ma, aquí.