Veredicte del V Concurs jove de relats de terror

(Biblioteca Salvador Allende - 2017-11-16)

Dijous passat al vespre una trentena de persones van reunir-se a la Biblioteca Salvador Allende per assistir a la sessió "Lectures de terror".

Com cada any la Biblioteca Salvador Allende va celebrar la seva nit de terror. Enguany aquest esdeveniment, que ja s'ha convertit en un acte tradicional de la biblioteca, celebrava el seu cinquè aniversari.

L’actriu Olga Cercós va encetar l’acte amb una sessió participativa de narració oral titulada Unes colònies de por. Acte seguit, es van entregar els premis del 5è concurs jove de relats de terror. El jurat va haver de triar dues obres d’entre gairebé una setentena, de les que en van destacar les ambientacions, els referents cinematogràfics, les escenes apocalíptiques i algunes imatges impactants. Finalment, es van decidir per un relat d’un assassí en sèrie situat a l’Empordà i un altre que els va atrapar per la seva complexa estructura.

Les persones guanyadores van ser:

Pau Corney, en la categoria A (13-18 anys) amb el relat La creu de sang

Marc Franco, en la categoria B (18-30 anys) amb el relat Un acte teatralment pervers

Totes dues van ser premiades amb un val de setanta-cinc euros per a la compra de llibres i una entrada de grup per a una experiència a una escape room, gentilesa d’Escapis.

Es va obsequiar a tot el públic amb un punt de llibre per a llegir sense por i una inquietant bossa de crispetes.

Podeu llegir els relats clicant al títol.