Tornen els Llibràlegs a les biblioteques de Girona

(Biblioteques - 2017-10-06)

Per quart any consecutiu, Temporada Alta, fa de les biblioteques de la ciutat un petit escenari. Es tracta dels Llibràlegs, una trobada de diàlegs breus entre dos actors i els seus respectius personatges enmig d’una biblioteca en què els llibres i la paraula són els protagonistes. Una oportunitat per escoltar el que normalment se’ns veda amb la llei del silenci.
Enguany, atès l'èxit aconseguit en l'edició passada, es torna a programar el mateix espectacle. Per tant, els espectadors podran tornar a assistir a la conversa entre les actrius Meritxell Yanes i Cristina Cervià i, de passada, una oportunitat de gaudir dels textos que ja van presentar l’edició anterior del Festival els dramaturgs Cristina Clemente, Marilia Samper, Pere Riera i Joan Yago. Més informació al web de Temporada Alta.
A més sistemes habituals, per aquests espectacles, es poden comprar entrades anticipades a les biblioteques.