Una imatge de Bangkok guanyadora del concurs d´Instagram "Els camins del teu viatge"

(Biblioteques - 2017-09-26)

Durant els mesos d'estiu s'han pujat imatges a Instagram de camins,carreteres o corriols en el marc del concurs "Els camins del teu viatge"que organitzen Biblioteques de Girona i la Llibreria Ulyssus. S'han rebut prop de setanta fotografies de diversos llocs del món, alguns de propers i altres de més llunyans. Reunit el jurat el passat dia 22 de setembre va decidir atorgar el premi a la imatge "Una de las calles de Bangkok, durant el viaje a #thailandia" d'ErikaMozo. La imatge  reflecteix un carrer de Thailandia on es veuen diversos taxis i altres vehicles esperant vianants. Enhorabona a la guanyadora, que s'enduu un lot de llibres per valor de 50 €. La fotografía guanyadora servirà d’imatge promocional del cicle de Xerrades “A la carretera” de l’any  vinent.
Podeu veure el recull d'imatges rebudes a #bibliotequesalacarretera2017.