Concurs jove de relats de terror

(Biblioteques - 2017-09-18)

L’Ajuntament de Girona convoca el V Concurs jove de relats de terror adreçat a persones entre 13 i 30 anys.

Una activitat de creació literària organitzada per Biblioteques de Girona amb l’objectiu de promoure la participació i creació literària entre els joves prenent el tema de fons de la por i el terror.
Després de quatre anys i de veure com s’incrementava la participació fins a rebre una seixantena de treballs el 2016, el concurs arriba a la cinquena edició.
Fins el 31 d’octubre les persones entre 13 i 30 anys poden presentar relats, d’entre 1 i 3 pàgines, que expliquin històries inquietants i terrorífiques, d’aquelles que fan mirar sota el llit i deixar obert el llum de la tauleta de nit. Les obres competiran en una de les dues categories: categoria A per a les de 13 a 18 anys i categoria B per a les de 19 a 30 anys.
Els millors treballs seran premiats amb 75 euros per a comprar llibres i amb entrades per a Escapis Girona. A més, protagonitzaran la sessió Lectures de terror que es realitzarà el 9 de novembre a la Biblioteca Salvador Allende, després d’una Hora del conte ben especial a càrrec d’Olga Cercós.
Totes les persones que tinguin el coratge de presentar-se al concurs poden informar-se de les bases aquí.