Què podem veure a Temporada Alta?

(Biblioteques - 2017-09-06)

Avui dimecres 6 de setembre, a les 19 h a la Biblioteca Carles Rahola conversa amb Salvador Sunyer conduïda per Jordi Garcia Torruella.

Qui millor que el director del festival per fer cinc cèntims del que podrem veure als escenaris de Temporada Alta 2017. Aquesta xerrada és una col·laboració de Biblioteques de Girona amb Temporada Alta, que pretén ser un recorregut pels diferents espectacles del festival de la mà del seu principal programador i director del certamen.
En el marc de l’acte es donarà el tret de sortida a una nova edició dels clubs de lectura de teatre “Llegim teatre” en el qual es llegeixen obres programades a Temporada Alta, el teatre Municipal i el TNC.