Els camins del teu viatge

(Biblioteques - 2017-06-15)

Les Biblioteques de Girona i la Llibreria Ulyssus organitzen el quart concurs de fotografia d’Instagram “Els  camins del teu viatge”.

Inspirat en el títol del cicle que  durant els mesos de maig i juny aplega xerrades, tallers i exposicions de llibres sobre viatges en les biblioteques de Girona, es convida els viatgers i aficionats a la fotografia a participar en el IV Concurs “Els camins del teu viatge”, on podran compartir el seu enginy i talent fotogràfic. Per fer-ho, les persones interessades només hauran de pujar a Instagram una fotografia del camí, carretera o corriol que hagin transitat durant les seves vacances i els hagi servit de font d’inspiració. Les fotografies han de ser originals i fetes amb dispositiu mòbil (Android/Iphone). La data límit per a participar-hi és el 15 de setembre i el guanyador/a serà escollit per un jurat format per persones vinculades a l'Ajuntament de Girona, a les Biblioteques i al món de la fotografia.

El premi consistirà en un lot de llibres per valor de 50 € i la fotografia  guanyadora servirà d’imatge promocional del cicle de Xerrades “A la carretera” de l’any vinent. Podeu consultar les bases aquí.

El jurat emetrà públicament el seu veredicte el dilluns 26 de setembre de 2017 en el Facebook i Twitter de Biblioteques de Girona (@biblioteques_gi) i el premi es podrà recollir a qualsevol de les biblioteques públiques de Girona a partir del 29 de setembre.

La imatge que il·lustra la notícia és de Núria Pigem i va ser la guanyadora en l'edició de 2016.