Per Sant Jordi... Revetlla, Llegenda i Novetats

(Biblioteques - 2017-04-18)

R, LL i N: serien les propostes imperdibles que Biblioteques de Girona ofereix per la Diada de Sant Jordi.

R) A la biblioteca Antònia Adroher es farà una lectura viva de textos de Mª Mercè Marçal amb la participació dels centres educatius del barri, entitats, participants dels clubs de lectura i usuaris de la biblioteca. A la Biblioteca Ernest Lluch s’oferiran un parell d’activitats per a adults i un club de lectura infantil. La Biblioteca Just M. Casero segueix amb la Revetlla, una activitat que inclou espectacle, recomanació literària i refrigeri; a la Biblioteca Salvador Allende es farà un tastet de recomanacions literàries, amanides amb coca i cava.
LL) Els més petits reviuran la llegenda en forma d’hora del conte a la biblioteca escolar de Montfollet, a l’Allende, a la Casero i a la Lluch. Els infants que vulguin regalar una rosa original, poden anar a la Biblioteca Carles Rahola per gaudir del taller de roses de paper.
N) Per famílies, adults interessats en la literatura infantil i juvenil, i professionals de l’educació s’ofereixen dues presentacions de les novetats recomanades pel grup CLER, una a l’Adroher i una a la Rahola.
La majoria d’activitats es concentraran el divendres 21 d’abril però millor consultar aquí.