Setmana de la Felicitat a l´Esquerra del Ter i Sant Gregori

(Biblioteques - 2017-03-21)

El 2012 l’Assemblea General de les Nacions Unides proclama el 20 de març “Dia Internacional de la Felicitat” per reconèixer la rellevància de la felicitat i el benestar com a aspiracions universals dels éssers humans i la importància de la seva inclusió en les polítiques dels governs.
Diferents serveis, associacions i grups del Sector de l’Esquerra del Ter i de Sant Gregori es volem sumar a aquesta iniciativa inspirats per la recomanació del Dr. Figueres “ser optimista i feliç genera salut”. Sota el lema “La felicitat és dins teu” s'han previst un seguit d’activitats adreçades a la comunitat amb l’objectiu de millorar els nivells de felicitat.
La Biblioteca Antònia Adroher, a com a servei molt implicat en els processos comunitaris del barri, participa activament a la setmana amb diverses propostes: exposició de fons, recull de documents i un laboratori de lectura.
Podeu consultar la programació aquí.