Veredicte del 4rt Concurs de relats breus de terror de La Marfà

(Biblioteca Salvador Allende - 2016-10-28)

Ahir al vespre una vintena de persones van reunir-se a la Biblioteca Salvador Allende per assistir a la sessió "Lectures de terror".

En aquest esdeveniment, que ja s'ha convertit en un acte tradicional de la biblioteca, es va fer una lectura en veu alta de relats del gènere de terror. Es va començar per un fragment de Frankenstein que enguany ha celebrat 200 anys i, després d'explicar com es va gestar aquesta novel·la bicentenària i d'on prové la festa de Halloween, van arribar altres lectures i l'entrega de premis pels dos relats guanyadors de la present edició del concurs.

Les persones guanaydores van ser:

Iris Martí, en la categoria A (13-18 anys) amb el relat Qui m'havia de dir que l'inici d ela meva fi seria el meu desè aniversari?

Xavier Jacomet, en la categoria B (18-30 anys) amb el relat Atrapada

Totes dues van ser premiades amb un val de cent euros per a la compra de llibres. Podeu llegir els relats clicant al títol.

El jurat va destacar la satisfacció de poder llegir tipus de terror molt diferents i d'haver trobat gairebé tots els prototips de personatges d'aquest gènere. També van comentar que s'havia batut un rècord de recepció de relats, tot i que alguns havíen arribat fora de termini. Es va aprofitar per anunciar que l'edició del 2017 serà la del 5è aniversari del concurs i hi haurà novetats i sorpreses.